Obiective:
Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de baza, a practicilor de succes in comunicarea eficienta si in construirea brandului profesional (building reputation). Pana la finalul participantii sesiunii vor invata:
- Abilitatile specifice comunicarii eficiente;
- Cum sa evite afisarea comportamentelor agresive sau pasive;
- Tehnici esentiale de argumentare;
- Cum sa gestioneze propriile emotii si reactiile nervoase ale interlocutorilor;
- Cum sa foloseasca emotiile pentru a crea awareness;
- Cum sa iti construiesti brandul profesional.
Teme:
- Prima impresie: acesibilitatea, interesul fata de celalalt, dezvaluiri despre sine, dinamica in conversatie.
- Tehnici de gestionare a impresiei celorlalti despre noi.
- Claritatea comunicarii mesajului si principiul relevantei si rezonantei afective.
- Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
- Elemente ale credibilitatii si autoritatii: competenta, intentia, personalitatea vorbitorului, proximitatea.
- Schimbarea perceptiei: auto-persuasiunea (internalizarea), identificarea (incredere si proiectie) si conformarea (complezenta).
- Elementele auto-persuasiunii: consecventa, reciprocitatea, validarea sociala, autoritatea, legimitatea.
- Identificarea personală: proiectia, sugerarea actiunii, claritatea, familiaritatea si increderea.
- Brandul personal ca tool de business.
- Buget mic si rezultate importante: be great, not big!
Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii, studii de caz si exemple din experienta trainerului.
A WordPress Commenter
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.