Blog

How to Manage Your PROFESSIONAL BRANDING

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de baza, a practicilor de succes in comunicarea eficienta si in construirea brandului profesional (building reputation). Pana la finalul participantii sesiunii vor invata:

  • Abilitatile specifice comunicarii eficiente;
  • Cum sa evite afisarea comportamentelor agresive sau pasive;
  • Tehnici esentiale de argumentare;
  • Cum sa gestioneze propriile emotii si reactiile nervoase ale interlocutorilor;
  • Cum sa foloseasca emotiile pentru a crea awareness;
  • Cum sa iti construiesti brandul profesional.

Teme:

  • Prima impresie: acesibilitatea, interesul fata de celalalt, dezvaluiri despre sine, dinamica in conversatie.
  • Tehnici de gestionare a impresiei celorlalti despre noi.
  • Claritatea comunicarii mesajului si principiul relevantei si rezonantei afective.
  • Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
  • Elemente ale credibilitatii si autoritatii: competenta, intentia, personalitatea vorbitorului, proximitatea.
  • Schimbarea perceptiei: auto-persuasiunea (internalizarea), identificarea (incredere si proiectie) si conformarea (complezenta).
  • Elementele auto-persuasiunii: consecventa, reciprocitatea, validarea sociala, autoritatea, legimitatea.
  • Identificarea personală: proiectia, sugerarea actiunii, claritatea, familiaritatea si increderea.
  • Brandul personal ca tool de business.
  • Buget mic si rezultate importante: be great, not big!

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii, studii de caz si exemple din experienta trainerului.

0 Comments

  1. A WordPress Commenter

    Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *