Ce factori sunt in joc atunci cand o persoana cu IQ mare (coeficient de inteligenta rationala) se zbate din greu sa reuseasca social, in vreme ce alt individ cu un IQ modest se descurca surprinzator de bine in societate? Diferenta consta adesea in capacitatea numita Inteligenta Emotionala (EQ), adica in autocontrolul (constientizarea emotiilor, constientizarea corpului, breathe-think-then react), perseverenta, concentrare, capacitatea noastra de automotivare, dar si in abilitatea de a lucra in echipa sau in managementul relatiilor interpersonale.
Obiective:
Pana la finalul acestei sesiuni, veti putea:
- Sa identificati cele 5 competente la care puteti apela pentru a va dezvolta nivelul inteligentei emotionale.
- Sti cum sa gestionati eficace reactiile interlocutorilor (subordonati, superiori, parteneri, colegi) si sa controlati emotiile personale (Managementul stresului).
- Cum sa planificati actiuni (Managementul timpului si al stresului) pentru a fi mai productiv (Managementul conflictelor si cooperarii) in relatiile cu colegii, partenerii, clientii, subalternii si sefii si pentru a va adapta rapid si eficient la schimbare (Managementul schimbarii).
Teme:
- Autocunoastere
- Autocontrol
- Automotivare
- Empatie
- Relatii eficace cu ceilalti.
Programul are o latura practica solida, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii individuale și de echipă si prin exemple din experienta trainerului.