Comunicarea 2.0 cartea despre impactul noilor tehnologii digitale asupra alegerilor și democrației va fi lansată la dezbaterea „Comunicare și Politică în Epoca Digitală”. Ediția a doua a cărții este publicată la Editura Revistei Timpul din Iași. Este o analiză despre impactul Inteligenței Artificiale, algoritmilor, platformelor digitale asupra comunicării publice. Volumul discută îngrijorările publicului că modelul de limbaj dezvoltat de OpenAI, chat GPT, ar putea fi folosit de unii actori politici pentru dezinformare și manipulare.
Comunicarea 2.0. New media, participare și populism va fi lansată pe 23 mai 2024, la ora 17:00, la The Coffe Factory din București (Bd. Regina Elisabeta, nr. 54). Dezbaterea “Comunicare și Politică în Epoca Digitală” va fi moderată de lect. univ. dr. Daniel Nica. Vor lua cuvântul profesorii de jurnalism Aurelian Giugăl și Romina Surugiu și directorul grupului editorial Tritonic, Bogdan Hrib.
Cu aceeași ocazie vor fi lansate: volumul complementar Comunicarea politică și Internet. Populism și criza democrației liberale (Tritonic, 2023) și cartea de publicistică a profesorului și jurnalistului Aurelian Giugăl, Politică, media și societate. Perspective critice (Tritonic, 2024).