„Interbelicul a fost redus la Școala de gândire a lui Nae Ionescu. Dar generația anilor ’30 a fost marcată de pluralitatea orientărilor”. Așa a descris criticul Paul Cernat ineditul pe care îl aduce volumul Capcanele politice ale sociologiei interbelice – Şcoala gustiană între carlism şi legionarism. Școala de sociologie a lui Dimitrie Gusti a fost…
Bibliografia pentru examenul de licenţă din iunie 2012, specializarea Relaţii Publice, disciplina Marketing politic
Pentru studenţii FJSC, UB, de la specializarea Relaţii Publice, bibliografia pentru disciplina Marketing politic pe care o propun pentru examenul scris de licenţă din iunie 2012 este următoarea: Bulai, Alfred, (1999), Mecanismele electorale ale societăţii româneşti, Ed. Paideia, Bucureşti, pp. 98- 107, 141-143, 147-150, 154-156, 168-169, 204-209. Lazarsfeld, Paul, Berelson, Bernard, Gaudet, Hazel, (2004), Mecanismul votului,…
Bilanţ: ce am comunicat/publicat în 2011
Pentru că este momentul bilanţului, fac publică activitatea mea de cercetare pe 2011 în calitate de lector doctor şi cercetător al Universităţii din Bucureşti. Anunţ încă o dată apariţia la Ed. Curtea Veche în ianuarie 2012 a volumului Capcanele politice ale sociologiei interbelice – Şcoala gustiană între carlism şi legionarism. Și în anul 2012 pregătesc…
De ce sunt unii optimişti despre participarea web 2.0?
Şcoala de vară cu titlul Status quaestionis: Dezbateri actuale în ştiinţele socio-umane şi politice, (20-24 iunie 2011) a găzduit comunicările cercetătorilor postdoctoranzi în domeniul Ştiinţele Comunicării: Romina Surugiu – Presa specializata din Romania. Studiu de caz: revistele adresate femeilor si revistele adresate barbatilor; Mădălina Buga-Moraru – „Glocalismul” în publicitatea românească-arhetipuri şi teme ale culturii populare…
De Dragobete despre premiul Emmy, la Serile FJSC
De Dragobete ne întâlnim cu Paula Herlo la Serile FJSC. Reporterul ProTV va dezvalui studenţilor îndrăgostiţi de jurnalism şi comunicare secretul unui material de televiziune premiat cu Emmy. Vino şi tu! Miercuri, 24 februarie, la ora 12.
15 subiecte posibile la examenul de licenţă – 2010. Disciplina Marketing politic
Propunerile de mai jos fac parte dintr-o schiţă de lucru. Vă rog să îmi semnalaţi orice neclarităţi sau erori de formulare. Varianta actuală poate fi îmbunătăţită (cerinţa şi bibliografia) până la jumătatea lunii februarie când o voi trimite şefului Catedrei de Antropologie culturală şi Comunicare pentru aprobare şi pentru postare pe site-ul facultăţii: 1. Planul…