Obiective:
Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de succes pentru vorbitul in public sau in studiourile radio-tv, pentru prezentari de impact in fata boardului, actionarilor, angajatilor sau clientilor si pentru sustinerea unui discurs memorabil. La finalul sesiunii participantii vor putea:
- Sa imbunatateasca imaginea personala si sa sporeasca increderea in sine folosind vorbitul in public ca tehnica de branding personal.
- Sa aplice tehnicile adecvate pentru sustinerea unui discurs de impact.
- Sa pregateasca, structureze si sa livreze o prezentare de succes.
- Deprinde tehnicile pentru controlul emotiilor din timpul vorbirii in public.
Teme:
- Etapele pregatirii unui discurs. Motivatia. Scopul. Mesajul.
- Elemente ale credibilitatii: competenta, intentia, personalitatea speakerului, proximitatea.
- Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
- Prezentarea in public. Proxemica: comunicarea intima, personala, sociala, publica.
- Intrarea si iesirea din scena. Inceputul si incheierea unui discurs.
- Folosirea obiectelor in comunicarea verbala.
- Utilizarea limbajului non-verbal. Cum sa te imbraci pentru o prezentare de succes.
- Comunicarea paraverbala: volum, ritm, timbru, registru, intonatie, dictie.
Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii ilustrate cu exemple din experienta trainerului.