Blog

Bogdan Naumovici va vorbi la FJSC despre Publicitate electorală on-line

Chief Creative Officer la Leo Burnett şi mai nou Creative Director 23 Communications Ideas, Bogdan Naumovici va vorbi studenţilor FJSC despre campania pentru alegerile locale de anul trecut pentru Cozmin Guşă. Pe 18 martie, miercuri de la 10, la cursul meu de „Publicitate electorală,” Bogdan Naumovici va relua cu mai multe amănunte prezentarea pe care a făcut-o la “Politica 2.0.” Intrarea la curs e deschisă curioşilor, neiniţiaţilor în publicitate, dar mai ales avansaţilor.

Autor de cursuri de „Publicitate avansată” şi „Publicitate neconvenţională”, după zece ani la Leo Burnett ca director de creaţie, Bogdan Naumovici s-a lansat în publicitate pe cont propriu cu 23 Communication Ideas, un „shop” prin care vinde idei neconvenţionale clienţilor. Sub conducerea lui, Leo Burnett a obţinut în 2005 titlul de Agenţia Anului în Europa Centrală şi de Est, la festivalul Golden Drum de la Portoroz. Aş mai aminti că Leo Burnett este şi deţinătoarea celor mai multe premii Effie, obţinute pentru eficienţa campaniilor de comunicare pentru branduri ca Bergenbier, Prigat, Tide, Altex.

Unii spun că Naumovici a fost la mijlocul anilor ’90 preşedintele Tineretului Liberal şi a vrut să schimbe România. În 2008 a reluat legătura cu lumea politică şi a acceptat poziţia de consilier al lui Cozmin Guşă, ocazie cu care a făcut publicitate electorală.

Felix Tătaru, directorul GMP, cel care deschidea calea Agenţiilor de publicitate şi creativilor spre campaniile politice, este următorul pe lista invitaţilor la cursul de „Publicitate electorală”. Suntem în discuţii cu PR-ul GMP să îl aducem pentru a doua oară la FJSC pe Tătaru să ne vorbească despre „Publicitatea politcă proactivă şi reactivă”.

Pe 25 martie Andrei Baloiu, Art Director la Agresiv Media si creativ cu portofoliu în publicitate electorală, va vorbi despre campaniile de comunicare politica ale agentiei, dar si despre marketingul viral. Apoi va veni Cristi Andrei de la Agenţia de Rating Politic cu o abordare dinspre strategie spre tacticile publicitare..

La “Politica 2.0” Bogdan Naumovici spunea că după Dacia Sandero şi Prajitura Casei, potrivit MediaCafe, campania lui Cozmin Guşă a fost a treia ca rezultate dintre cele desfăşurate pe Yahoo! Messenger. Rezultatul? 9 milioane de vizualizări, din care 30.000 de click-uri şi doar 5,9% voturi. De ce nu a câştigat mandatul Cozmin Guşă va povesti Bogdan Naumovici pe 18 martie. Sper că e ok cu dumneavoastră!

2 Comments

  1. krossfire

    Chiar am o lista de puncte pe care vreau sa le stiu lamurite.

  2. Andrei

    Si de ce nu a castigat mandatul Cozmin Gusa?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *