Sesiunea: MANAGEMENTUL REPUTATIEI ONLINE

Sesiunea: MANAGEMENTUL REPUTATIEI ONLINE

Intr-o societate digitalizata, in care fiecare actiune este vizibila si urmarita, este esential pentru middle si top manageri sa cunoasca, sa planifice, sa construiasca, sa administreze, sa protejeze si sa imbunatateasca imaginea personala sau reputatia companiilor pe care le conduc. Aceasta va genera:

  • Cresterea business-ului prin increderea pe care o au clientii si investitorii in organizatie.
  • Colaborarea productiva cu partenerii si colegii.
  • Ascultarea activa, monitorizarea permanenta a ceea ce se spune despre ei sau despre companie.
  • Reactii rapide la crize de imagine, la dezinformari, date eronate sau incomplete, la zvonuri.
  • Repararea imaginii, recastigarea autoritatii, constructia brandului personal, castigarea increderii si sporirea reputatiei publice.

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de succes in managementul reputatiei. Participantii vor invata tehnici de evaluare si promovare a imaginii personale&organizationale, iar la finalul sesiunii vor putea:

  • Sa evalueze ceea au comunicat despre ei insisi si daca profilul indus de ei corespunde cu imaginea pe care doresc sa o aiba ceilalti despre ei, cu profilul dezirabil.
  • Sa imbunataască imaginea personala sau ceea ce spun altii (stake-holderi, clienti, subaltareni, parteneri) despre ei.
  • Sa gestioneze crizele de imagine online prin planificarea si organizarea de scenarii cu raspunsuri rapide.
  • Sa creioneze un plan de actiuni: cum sa construiasca sau sa repare reputatia online si cum sa induca profilul online dezirabil.
  • Sa gestioneze eficient imaginea indusa in social-media, in mediul online sau profilul difuzat din presa traditionala.

Teme:

Etape strategice:

  • Monitorizarea reputatiei personale. Referirile profesionale si profesionale la tine pe site-uri, bloguri și rețele sociale.
  • Evaluarea profilului personal si profesional, a brandului personal: dezirabil, indus, reflectat, difuzat.
  • Constructia reputatiei personale si profesionale. Impingerea informatiilor negative de pe prima pagina din Google – noua ta cartea de vizită online – si “urcarea” rezultatelor pozitive pe primele pozitii in motoarele de cautare.
  • Tehnici de actiune si pozitionare pentru rezolvarea problemelor de reputatie, in special prin managementul reputatiei pentru motoarele de cautare si retelele sociale. Cum cream de referinte online favorabile. Cum obtinem recomandari pentru incurajarea de reactii online pozitive.
  • Castigarea increderii publicurilor online: clientilor, superiorilor si subalternilor. Managerii descopera si ințeleg reputatia personala sau a companiei ascultand angajatii, consumatorii, clientii, ong-istii, jurnalistii, bloggerii si userii care controleaza destinul companiei.
  • Gestionarea imaginii profesionale in relatia cu clientii, subaltarenii, colegii, furnizorii, angajatorii, ong-uri, administratia publica si comunitatea locala.

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii ilustrate si cu exemple din experienta trainerului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>