Sesiunea: COMUNICARE EFICIENTA & PROFESSIONAL BRANDING

Sesiunea: COMUNICARE EFICIENTA & PROFESSIONAL BRANDING

A comunica eficient inseamna a avea capacitatea de a exprima coerent ceea ce gandesti si a stapani abilitatea de a expune intr-o maniera clara, simpla si convingatoare. A comunica cu succes este o abilitate ce poate fi insusita prin instruire. A comunica eficient inseamna a te comunica pe tine insuti, a comunica adevarul si valorile in care crezi. A comunica eficient inseamna nu doar sa fii credibil si persuasiv, ci sa oferi oamenilor un model pe care sa il urmeze.

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de baza, a practicilor de succes in comunicarea eficienta si in construirea brandului profesional (building reputation). Pana la finalul participantii sesiunii vor invata:

  • Abilitatile specifice comunicarii eficiente;
  • Cum sa evite afisarea comportamentelor agresive sau pasive;
  • Tehnici esentiale de argumentare;
  • Cum sa gestioneze propriile emotii si reactiile nervoase ale interlocutorilor;
  • Cum sa foloseasca emotiile pentru a crea awareness;
  • Cum sa iti construiesti brandul profesional.

Teme:

  • Prima impresie: acesibilitatea, interesul fata de celalalt, dezvaluiri despre sine, dinamica in conversatie.
  • Tehnici de gestionare a impresiei celorlalti despre noi.
  • Claritatea comunicarii mesajului si principiul relevantei si rezonantei afective.
  • Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
  • Elemente ale credibilitatii si autoritatii: competenta, intentia, personalitatea vorbitorului, proximitatea.
  • Schimbarea perceptiei: auto-persuasiunea (internalizarea), identificarea (incredere si proiectie) si conformarea (complezenta).
  • Elementele auto-persuasiunii: consecventa, reciprocitatea, validarea sociala, autoritatea, legimitatea.
  • Identificarea personală: proiectia, sugerarea actiunii, claritatea, familiaritatea si increderea.
  • Brandul personal ca tool de business.
  • Buget mic si rezultate importante: be great, not big!

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii, studii de caz si exemple din experienta trainerului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>