„Serile FJSC” sunt un eveniment lunar cu intrare libera adresat studenților FJSC ai Universității din București. La aceste dezbateri publice sau proiecții urmate de mese rotunde sunt invitați studenți la științele comunicării, jurnalism, marketing, PR și advertising, stiinţe politice, sociologie, drept.
Intâlnirile tematice cu oameni de succes sau cu modele profesionale sunt un bun prilej pentru studenții FJSC de a lasa un CV sau o carte de vizită invitaților, de a se înscrie într-un internship sau la practică.
„Serile FJSC” sunt un eveniment non-profit și au ca misiune dezvoltarea profesională a studenților.

Target
- Publicul principal: studenții FJSC și studenții universităților din Bucuresti, angajați sau cu intenția de a intra pe piața media, în industria marcom, relații publice și publicitate.
- Public secundar: jurnaliști, specialiști din PR și publicitate, bloggeri, analisti politici și media, lideri de opinie.
- Public potențial: cetățeni interesați de subiectele anunțate public.
Obiective
- Să adune la un loc, la aceeași masă oameni de PR, jurnaliști consacrați, publicitari, creativi, comunicatori, influenceri, studenți interesați să intre pe această piață, dar și analiști, sociologi, lideri de opinie preocupați de probleme de interes public sau profesional.
- Să prezinte transparent piața media și de publicitate din România.
- Să faciliteze contactul dintre studenți și industrie, să conecteze managementul organizațiilor media cu studenții preocupați de piața muncii media și industria marcom din România și din Uniunea Europeană.
- Să dezbată probleme care țin de funcționarea liberă a presei și să evidențieze modul cum pot fi tratate obstacolele în calea libertății de exprimare, precum ingerința politicului sau economicului în spațiul redacțional.
- Să funcționeze ca spațiu informal de dezbateri libere – moderate de reprezentanți din mediul academic – și să construiască astfel spațiul public românesc.

Moderator și inițiator Serile FJSC
Conferențiar univ. doctor Antonio Momoc
(foto din 2005)