Sesiunea: MANAGEMENTUL REPUTATIEI ONLINE

Sesiunea: MANAGEMENTUL REPUTATIEI ONLINE

Intr-o societate digitalizata, in care fiecare actiune este vizibila si urmarita, este esential pentru middle si top manageri sa cunoasca, sa planifice, sa construiasca, sa administreze, sa protejeze si sa imbunatateasca imaginea personala sau reputatia companiilor pe care le conduc. Aceasta va genera:

  • Cresterea business-ului prin increderea pe care o au clientii si investitorii in organizatie.
  • Colaborarea productiva cu partenerii si colegii.
  • Ascultarea activa, monitorizarea permanenta a ceea ce se spune despre ei sau despre companie.
  • Reactii rapide la crize de imagine, la dezinformari, date eronate sau incomplete, la zvonuri.
  • Repararea imaginii, recastigarea autoritatii, constructia brandului personal, castigarea increderii si sporirea reputatiei publice.

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de succes in managementul reputatiei. Participantii vor invata tehnici de evaluare si promovare a imaginii personale sau oranizationale, iar la finalul sesiunii vor putea:

  • Sa evalueze ceea au comunicat despre ei insisi si daca profilul indus de ei corespunde cu imaginea pe care doresc sa o aiba ceilalti despre ei, cu profilul dezirabil.
  • Sa imbunataască imaginea personala sau ceea ce spun altii (stake-holderi, clienti, subaltareni, parteneri) despre ei.
  • Sa gestioneze crizele de imagine online prin planificarea si organizarea de scenarii cu raspunsuri rapide.
  • Sa creioneze un plan de actiuni: cum sa construiasca sau sa repare reputatia online si cum sa induca profilul online dezirabil.
  • Sa gestioneze eficient imaginea indusa in social-media, in mediul online sau profilul difuzat din presa traditionala.

Teme:

Etape strategice:

  • Monitorizarea reputatiei personale. Referirile profesionale si profesionale la tine pe site-uri, bloguri și rețele sociale.
  • Evaluarea profilului personal si profesional, a brandului personal: dezirabil, indus, reflectat, difuzat.
  • Constructia reputatiei personale si profesionale. Impingerea informatiilor negative de pe prima pagina din Google – noua ta cartea de vizită online – si “urcarea” rezultatelor pozitive pe primele pozitii in motoarele de cautare.
  • Tehnici de actiune si pozitionare pentru rezolvarea problemelor de reputatie, in special prin managementul reputatiei pentru motoarele de cautare si retelele sociale. Cum cream referinte online favorabile. Cum obtinem recomandari pentru incurajarea de reactii online pozitive.
  • Castigarea increderii publicurilor online: clienti, superiori, subalterni. Managerii descopera si ințeleg reputatia personala sau a companiei ascultand angajatii, consumatorii, clientii, influencerii, ong-istii, jurnalistii, bloggerii si userii care controleaza destinul companiei.
  • Gestionarea imaginii profesionale in relatia cu clientii, subaltarenii, colegii, furnizorii, angajatorii, liderii de opinie, ong-uri, administratia publica si comunitatea locala.

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii ilustrate si cu exemple din experienta trainerului.

Sesiunea: TEHNICI DE CAMPANIE ELECTORALA

Sesiunea: TEHNICI DE CAMPANIE ELECTORALA

Campaniile electorale in Romania par a fi conduse de 25 de ani, cu cateva exceptii notabile, de catre amatori. Publicitatea stradala – componenta vizibila a stilului si a strategiei electorale – lasa mult de dorit si este tinta ironiilor publicului si a presei. Alegatorii sunt neincrezători, suspiciosi sau apatici in legatura cu oferta electorala. Vestea buna este ca echipa de campanie, de la seful de organizatie locala pana la membrii obisnuiti de partid, pot fi pregatiti pentru urmatoarele alegeri. Este adevarat ca partidele, voluntarii din campanie si candidatii se pot profesionaliza pe teren, dar pentru a evita invatatul din greseli ei se pot pregati pentru orice scenariu inca din sala de training. Sesiunea cuprinde exercitii practice si exemple de tehnici esentiale de comunicare electorala (outdoor si online).

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de succes in comunicarea electorala. Pregatirea unor filiale si a candidatilor pentru alegeri, pentru planificarea si derularea activitatilor de campanie, pentru comunicarea cu presa, pentru comunicarea fata in fata sau pe internet cu alegatorii. Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor putea:

  • Sa pregateasca si sa livreze o strategie electorala orientata pe partid sau pe candidat.
  • Sa prezinte liderilor analiza situatiei de pe piata politica.
  • Sa identifice targetul si sa poata comunica in acord cu nevoile si interesele alegatorilor.
  • Sa construiasca profilul candidatului.
  • Sa stabileasca mesajul esential si temele de campanie.
  • Sa deruleze o campanie locala sau nationala de la cercetare la implementare.

Teme:

  • Modelul cercurilor concentrice al tipurilor de electori
  • Modelul clivajelor sociale
  • Target si segmentare
  • Diferentiere si pozitionare pe piata electorala
  • Profilul ideal, indus, dezirabil si reflectat
  • Modelul agendelor: agenda politica, agenda media si agenda cetateanului
  • Stiluri si strategii de campanie
  • Planul media si calendarul de actiuni
  • Creatia pentru publicitatea politica si conceptul strategic de comunicare.

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii ilustrate si cu exemple din experienta trainerului.

 

Sesiunea: LEADERSHIP SITUATIONAL & MANAGEMENT STRATEGIC

Sesiunea: LEADERSHIP SITUATIONAL & MANAGEMENT STRATEGIC

Spre deosebire de seful autoritar, dominator, manipulator sau arogant, un lider va stimula munca in echipa, va motiva in directia atingerii obiectivelor, va influenta membrii echipei insuflandu-le valorile, misiunea si viziunea companiei si va deschide posibilitati de comunicare, cooperare, ascultare si exprimare. Un lider situational intr-o organizație este cel care stie sa asculte in functie de nivelul de dezvoltare al interlocutorului, care intelege bine membrii echipei sale, partenerii, furnizorii, cumparatorii, piata si contextul, care are un discurs convingator, care invata de la ceilalti, dar care are si abilitatea de a-i mobiliza si de a-i determina pe ceilalti  sa il urmeze si sa-i impartasească ideile si viziunea expuse cu claritate.

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a managementului strategic profesionist (directie – strategie – cooperare – control) si a tehnicilor de motivare a membrilor echipei in sensul cooperarii si managementului conflictelor. Leadershipul situational si comunicarea eficienta in cadrul echipelor se reflecta in cresterea productivitati muncii, in motivarea subordonatilor, in stimularea cooperarii si in colaborarea lider-echipa pentru internalizarea valorilor companiei, a misiunii si viziunii organizatiei, prin implementarea strategiei si prin indeplinirea obiectivelor. Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor putea:

  • Sa foloseasca tehnici motivationale pentru crearea coeziunii unei echipe si pentru a evita plafonarea profesionala a membrilor echipei.
  • Să stimuleze motivatia si loialitatea membrilor echipei fata de obiectivele, misiunea, viziunea si valorile organizatiei.
  • Sa identifice si sa-si insuseasca abilitati de a dezamorsa conflicte si de a oferi feed-back si feed-forward constructiv.
  • Sa demonstreze abilitati avansate in discursurile publice: prelegere, pledoarie, discurs mobilizator.

Teme:

    • Functiile liderului: Directia; Motivarea; Orientarea spre scop; Reprezentarea.
    • Stiluri de comunicare in acord cu stiluri de conducere. Evaluarea propriilor practici de comunicare: cooperante sau conflictuale?
    • Putere. Autoritate si Legitimitate. Persuasiune si Influenta.
    • Strategia liderului, challangerului, followerului
    • Ce este un lider la 360 de grade si cum isi manifesta influenta?
    • Care sunt calitatile liderilor vs sefilor?
    • Ascultarea evaluativa, activa, pasiva, sociala.
    • Comunicarea in cadrul echipei: comunicarea verbala si non-verbala. Tehnici fundamentale de argumentare.
    • Cum sa te conectezi cu oamenii in functie de profilul lor de personalitate?
    • Stimularea potentialului si experientei membrilor echipei pentru cresterea productivitatii organizatiei.
    • Managementul calitatii, managementul schimbarii și managementul performantei.
    • Comunicarea cu persoanele dificile in cadrul organizatiei.

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii, studii de caz si exemple din experienta trainerului.

 

 

 

Sesiunea: COMUNICARE EFICIENTA & PROFESSIONAL BRANDING

Sesiunea: COMUNICARE EFICIENTA & PROFESSIONAL BRANDING

A comunica eficient inseamna a avea capacitatea de a exprima coerent ceea ce gandesti si a stapani abilitatea de a expune intr-o maniera clara, simpla si convingatoare. A comunica cu succes este o abilitate ce poate fi insusita prin instruire. A comunica eficient inseamna a te comunica pe tine insuti, a comunica adevarul si valorile in care crezi. A comunica eficient inseamna nu doar sa fii credibil si persuasiv, ci sa oferi oamenilor un model pe care sa il urmeze.

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de baza, a practicilor de succes in comunicarea eficienta si in construirea brandului profesional (building reputation). Pana la finalul participantii sesiunii vor invata:

  • Abilitatile specifice comunicarii eficiente;
  • Cum sa evite afisarea comportamentelor agresive sau pasive;
  • Tehnici esentiale de argumentare;
  • Cum sa gestioneze propriile emotii si reactiile nervoase ale interlocutorilor;
  • Cum sa foloseasca emotiile pentru a crea awareness;
  • Cum sa iti construiesti brandul profesional.

Teme:

  • Prima impresie: acesibilitatea, interesul fata de celalalt, dezvaluiri despre sine, dinamica in conversatie.
  • Tehnici de gestionare a impresiei celorlalti despre noi.
  • Claritatea comunicarii mesajului si principiul relevantei si rezonantei afective.
  • Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
  • Elemente ale credibilitatii si autoritatii: competenta, intentia, personalitatea vorbitorului, proximitatea.
  • Schimbarea perceptiei: auto-persuasiunea (internalizarea), identificarea (incredere si proiectie) si conformarea (complezenta).
  • Elementele auto-persuasiunii: consecventa, reciprocitatea, validarea sociala, autoritatea, legimitatea.
  • Identificarea personală: proiectia, sugerarea actiunii, claritatea, familiaritatea si increderea.
  • Brandul personal ca tool de business.
  • Buget mic si rezultate importante: be great, not big!

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii, studii de caz si exemple din experienta trainerului.

Sesiunea: INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU LEADERSHIP

Sesiunea: INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU LEADERSHIP

Ce factori sunt in joc atunci cand o persoana cu IQ mare (coeficient de inteligenta rationala) se zbate din greu sa reuseasca social, in vreme ce alt individ cu un IQ modest se descurca surprinzator de bine in societate? Diferenta consta adesea in capacitatea numita Inteligenta Emotionala (EQ), adica in autocontrolul (constientizarea emotiilor, constientizarea corpului, breathe-think-then react), perseverenta, concentrare, capacitatea noastra de automotivare, dar si in abilitatea de a lucra in echipa sau in managementul relatiilor interpersonale.

Obiective:

Pana la finalul acestei sesiuni, veti putea:

  • Sa identificati cele 5 competente la care puteti apela pentru a va dezvolta nivelul inteligentei emotionale.
  • Sti cum sa gestionati eficace reactiile interlocutorilor (subordonati, superiori, parteneri, colegi) si sa controlati emotiile personale (Managementul stresului).
  • Cum sa planificati actiuni (Managementul timpului si al stresului) pentru a fi mai productiv (Managementul conflictelor si cooperarii) in relatiile cu colegii, partenerii, clientii, subalternii si sefii si pentru a va adapta rapid si eficient la schimbare (Managementul schimbarii).

Teme:

  • Autocunoastere
  • Autocontrol
  • Automotivare
  • Empatie
  • Relatii eficace cu ceilalti.

Programul are o latura practica solida, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii individuale și de echipă si prin exemple din experienta trainerului.

Sesiunea: BUSINESS PRESENTATION SKILLS

Sesiunea: BUSINESS PRESENTATION SKILLS

Obiective:

Cunoasterea si fixarea de catre participanti a tehnicilor de succes pentru vorbitul in public sau in studiourile radio-tv, pentru prezentari de impact in fata boardului, actionarilor, angajatilor sau clientilor si pentru sustinerea unui discurs memorabil. La finalul sesiunii participantii vor putea:

  • Sa imbunatateasca imaginea personala si sa sporeasca increderea in sine folosind vorbitul in public ca tehnica de branding personal.
  • Sa aplice tehnicile adecvate pentru sustinerea  unui discurs de impact.
  • Sa pregateasca, structureze si sa livreze o prezentare de succes.
  • Deprinde tehnicile pentru controlul emotiilor din timpul vorbirii in public.

Teme:

  • Etapele pregatirii unui discurs. Motivatia. Scopul. Mesajul.
  • Elemente ale credibilitatii: competenta, intentia, personalitatea speakerului, proximitatea.
  • Elemente ale persuasiunii: prezentarea, captarea atentiei, comprehensiunea, acceptarea, retinerea, repetitia, actiunea.
  • Prezentarea in public. Proxemica: comunicarea intima, personala, sociala, publica.
  • Intrarea si iesirea din scena. Inceputul si incheierea unui discurs.
  • Folosirea obiectelor in comunicarea verbala.
  • Utilizarea limbajului non-verbal. Cum sa te imbraci pentru o prezentare de succes.
  • Comunicarea paraverbala: volum, ritm, timbru, registru, intonatie, dictie.

Programul are o puternica latura practica, iar perfectionarea abilitatilor se produce prin exercitii ilustrate cu exemple din experienta trainerului.